Scopul final al companiei HELL ENERGY este să ofere oportunități de neratat pentru consumatori și experiențe memorabile în fiecare zi, printr-o cam
Scopul final al companiei HELL ENERGY este să ofere oportunități de neratat pentru consumatori și experiențe memorabile în fiecare zi, printr-o campanie dinamică și captivantă. Campania este activă în perioada 17 februarie – 30 iunie, produsele participante fiind cele mai populare arome HELL ENERGY, disponibile în ediție limitată, cu designul tatuajelor lui Michele Morrone și un cod sub fiecare cheiță.
Mecanismul campaniei rămâne neschimbat: premiile zilnice includ pantofi sport, jachete și genți personalizate cu HELL, în timp ce, în fiecare săptămână, un participant norocos va câștiga un iPhone 16. Marele premiu, un Mercedes AMG A35, va fi extras după încheierea campaniei, toate informațiile despre aceasta fiind disponibile pe webiste-ul oficial, www.winwithhell.ro. Campania este dedicată consumatorilor cu vârsta de peste 18 ani.
Despre HELL ENERGY
HELL ENERGY este liderul pieței de bături energizante din România și…
Comentarii